Tukar Rim

Lama giler dah kowwwt citer pasal tukar rim ni.. Time Zikri ada sini dulu.

IMG-20121122-WA001IMG-20121122-WA002

22 November 2012, hubby watsapp gambar rim tayar 3 biji sebenarnya. Tapi sebab yang satu lagi totally aku tak kenan, so awal2 lagi aku dah reject gambarnya. Hajat nak tukar rim ni memang dah lama, sementelah tayar keter aku pun memang perlu ditukar sebab asyiklah pancit nak kena pam selang 3 hari.

Rim ni plak bukannya rim baru, rim secondhand jer pun tapi harganya bila dah dicampur sekali dengan tayar baru 4 biji, RM800 sahaja. Murah tak??

IMG00428-20121122-1732

So ada sesapa cam, tayar yang mana menjadi pilihan kalbu ku? Hehehehe

Semangat giler bawak keter lepas dapat tayar & rim baru…..

Sekian,
This entry was posted in Diary. Bookmark the permalink.

5 Responses to Tukar Rim

  1. suriaamanda says:

    Gambar yang first tu kan…

  2. akubiomed says:

    Wah lepas ini boleh bling-bling dengan rim baru. :-)

  3. Dee says:

    semangat mmg semangat..tambah semangat lagi kalau RM800 tu disponsor sang somi..hehehe…

  4. wida says:

    ganas rim akak…cantikk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:p 8) :lol: =( :8 ;) :(( :o: :[ :) :D :-| :-[) :bloody: :cool: :choler: :love: :oups: :aie: :beurk: