Tengok Apa Tu Adik²?

22032012641

Memang rutin harian aku tetiap hari balik dari kerja singgah ke kedai Ana Tomyam, tempat hubby menumpang meniaga nasi lemak dan kini ada gerai burger jugak…

Tapi hari tu menyinggah, abnormal skit sebab tengok bebudak ni eloookkkk jer duduk dengan sopan… Apa pasal?

22032012639

Ini semua anak² peniaga.. Ada anak penjual nasi lemak [hehehehe], ada anak penjual char kuey tiaw dan ada nak tokey kedai.. anak penjual sate takde sebab kecik lagi…

Kusyuk bukan main lagi masing²… Dorang ni actually tengah menonton Hantu Dalam Botol Kicap di Astro First… Patutlah elok sopan jer masing² duduk… Kalau tidak bukan main lasak lagi berlari² kat kawasan kedai…

22032012640

Paling lawak!! Budak lelaki yang duk depan sekali ni, takut tengok hantu tapi ditutupnya telinga… Hahahahahaa….

Si Ika memang tutup mata.  Sipi² jer pun.  Zulfan memang berani, lagipun dorang ni dah tengok kat wayang haritu

Last but not least…

Ehhh lawanya anak dara aku ni…

22032012642

Matiklahhh puji anak sendiri…

Sekian,
This entry was posted in Diary. Bookmark the permalink.

9 Responses to Tengok Apa Tu Adik²?

  1. wida says:

    tutup telinga tak tahan tu..hihikhik.

    dah macam tgk wayang pulak yer..kena bayar tiket x ni?

  2. zakiah says:

    kelaka okay ttp telinga. haha

    ika makin besar la..

  3. rasp says:

    hahahaha memang kelakar tengok budak laki tu…

    mmg sweet lah ika, berikat rambut gitu….

  4. hAHAHAHA….. memasing dengan muka yang penuh kusyuk layan citer kannn….

  5. KiD says:

    patut taruk botol kicap kat depan diorang tu skali.. wahahhaaaa

  6. Nurul says:

    alooo comelnyer diorang ni…pandai lak tu.. tersusun jer..

  7. akubiomed says:

    Eh sama anak-anak saya dekat rumah tutup mata dengan tangan apabila hantu menjelma di skrin tv. :-)

  8. Iyra Mutalib says:

    dia pon buat statement maut cakap dia lawa kann..

    rindu lak bebudak neh~

  9. zahidahwahid says:

    kelakor la pulak, takut tutup telinga…hehehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:p 8) :lol: =( :8 ;) :(( :o: :[ :) :D :-| :-[) :bloody: :cool: :choler: :love: :oups: :aie: :beurk: