Nak Lelaki Sempurna Tak? Mai Baca Sini

image

Sekian,
This entry was posted in Diary. Bookmark the permalink.

20 Responses to Nak Lelaki Sempurna Tak? Mai Baca Sini

  1. wida says:

    hehe…mungkin ada kak, tapi satu dalam sejuta..kan?

  2. eliss says:

    bila la laki aku nak berenti merokok..hahahaha

  3. satu dlm sejuta.. kot2 yg satu tu pun bukan terbaik utk kita.. hehehe

  4. rasp says:

    hahahahahahahahahahahahahahaha…

  5. Hurmm….kalau ade pun tak semesti gadis dan wanita suka / tertarik 100% …. perasaan tu kan subjektif…

  6. donnyien says:

    hai sw33tdarling,
    manusia tiada yang sempurna sejak kejatuhan adam dan hawa dari dosa. Apa yang penting sekali adalah terima dia seadanya..

  7. suriaamanda says:

    x nak la…sebab x wujud pun…

  8. abang uda says:

    ala kalau camni namanya perfect… aku dah kira perfect la…

    tapi apasal bini aku masih bising gak…??? anak2 aku urus…

    ntahla..dah mmg sifat pempuan kottt

  9. zahidahwahid says:

    tiada yang sempurna…. hurm…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:p 8) :lol: =( :8 ;) :(( :o: :[ :) :D :-| :-[) :bloody: :cool: :choler: :love: :oups: :aie: :beurk: