Mimpi Digigit Anjing

Hai korang semua..! Seminggu aku x jenguk blog. Entry2 yg keluar selama minggu lepas semuanya aku auto publish.. So cemana aku punya kehidupan minggu lepas? Of coz laaa sangat fun!

Hari ni aku cuti. Mungkin sehingga diberitahu ke mana dan di mana aku patut berada. Mungkin di SENIMAN, GAFIM ataupun di PTVM.

OK, sebenarnya nak beritahu kemusykilan. Semalam aku bermimpi di gigit anjing. Anjing tu datang lalu tepi aku dan tak semena-mena gigit tangan bahagian jari aku. Tak sakit sebab tangan aku seperti dah beralas dengan kain. Cuma aku tak bertindak lebih kuat sebab takut anjing tu lebih ganas.

Tapi bila kawan2 aku hanya mampu melihat, aku cuba lepaskan sendiri tangan aku tu. Bila aku cuba bukak mulut anjing yang tengah gigit tangan aku, rupa-rupanya anjing tu gigi rongak. Tergelak aku dlm mimpi tu tengok gigi anjing tu rongak. Nasib baik, aku berjaya lepaskan diri dari anjing tua tuuu….

Tadi aku try gugel, katanya mimpi tu amaran dan petanda bahawa aku akan melakukan perkara yg memalukan.. Tolong korang2 yg tahu pasal mimpi ni, bagitahu aku apa makna sebenarnya…….

Sekian,
This entry was posted in Diary. Bookmark the permalink.

11 Responses to Mimpi Digigit Anjing

  1. hmmmm…aku pun xbrapa pasti dengan mimpi2 nie…insya-allah..semoga perkara2 buruk tue terhindar dari kita semua…jangan pikir yang bukan2…

  2. akubiomed says:

    Kalau mimpi anjing hitam bermakna jin tetapi tidak tahu sejauh mana kebenarannya.

  3. wida says:

    ntah lah sis..anggap lah mimpi tu sebagai mainan tido jer.
    hope tak ada benda buruk yg berlaku yer..take care

  4. DrSinga says:

    ko mimpi sertu tak lepas kena gigit tu…?

  5. Lyn Yusoff says:

    mimpi itu mainan tidur…
    harap2 tiada ape yg berlaku…

  6. Mak says:

    Orang kata mimpi tu mainan tidur, tapi ada juga bawak alamat baik atau tak baik. Jadi berhati2lah… Banyakkan baca doa pelepas…. Semoga dilindungi Allah…

  7. Min says:

    mimpi binatang yg buat jahat kat kita ni biasanya jin cuba mengganggu. dengar cakap orang la, tak berapa pasti. sebelum tidur baca ayat 3 qul dan ayatul kursi. insyaallah jin tak berani nak kacau.

  8. rasp says:

    bak kata org mimpi itu mainan tidor…
    dan pulak i nie confirm bukan pakar mimpi :)
    kita doa smoga dijauhkan benda2 yg tak elok….

  9. zahidahwahid says:

    mintak2 tak ada apa2 lah kak…mimpi mainan tidur je….

  10. otai jem says:

    sama lah mimpi kita….tapi aku kena gigit kat lengan dan tangan aku tak kuar darah..aku panggil tuan punya anjing tapi tuan anjing tu siap main2 kan aku lagi..siol

  11. AMir says:

    lol komen kat atas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:p 8) :lol: =( :8 ;) :(( :o: :[ :) :D :-| :-[) :bloody: :cool: :choler: :love: :oups: :aie: :beurk: