Kalau Mee, Saya Suka

Dah tau dah favourite Zaim.

Apa jenis mee memang dia suka. Kebetulan pagi tu goreng mee untuk breakfast & bekal Zulfan ke sekolah. Dia bangun jer terus hidang mee goreng tu. Bertambah sampai 2 pinggan. Licin…

Portion 2 pinggan bukan sikit ya.. Itu portion Zulfan tu kali dengan 2. Uhhhhh…

Ntah kenapa Zaim ni makan cemana pun tak gak gempal badannnya. Agaknya memang baka anak² aku gini. Zulfan dedulu masa kecik gitu gak. Gila nasi. Makan nasi bertambah² sampai 3 pinggan pun ada, tapi tak besar gak badannya.

Jom tengok video keek yang aku ambil ni. Geli hati tengok muka Zaim puji sedap….

Mar 18, 2014 | my favourite breakfast!!~ hmmmm sedap by sw33tdarling on Keek.com

Sekian,
This entry was posted in Diary. Bookmark the permalink.

3 Responses to Kalau Mee, Saya Suka

  1. ayu says:

    xtahan betol ngan muka dia yang last tu… hey zaim..untie gomol2 kang baru tau….

  2. suriaamanda says:

    seronok tgok dia makan bersungguh2….

  3. akubiomed says:

    Peminat mee kiranya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:p 8) :lol: =( :8 ;) :(( :o: :[ :) :D :-| :-[) :bloody: :cool: :choler: :love: :oups: :aie: :beurk: