Jangan Buat Macam Ni Lainkali…..

Pukul 5pm, hubby call…

“kat mana?

“kat office lah”

“balik rumah.  Abang dah ada kat rumah” (selalunya pukul 6 lebih keluar ofis, singgah ke kedai, jumpa hubby kat sana)

Letak phone, terus shut down PC.  Dah memang time aku balik pun, cuma sengaja balik lambat sebab hubby buka gerai lewat.  Dalam hati dah berdebar².  Macam² duk terbayang dan terlintas kat kepala.  Terima arahan pendek, suruh balik rumah.  Anything happen?

Anak² OK?  Hubby jatuh motor ke dengan anak², takut nak bagitahu aku sebab tu suruh aku balik tengok sendiri?

Anak² sakit?  Atau apa² yang buruk dah berlaku kat anak²??

Seriously, dalam kepala otak duk fikir pasal anak² jerrrr… risau risau risauu…..

 

Sampai umah cepat² park kereta, naik atas.  Kat tangan dah standby kunci, sampai depan pintu terus buka mangga & grill.  Disambut dengan senyuman oleh Ika, hati dah sikit lega. Rupanya……………

 

 

16042012676

Julung kalinya sejak mengandung ni dapat makan kat rumah…. Lauk dah sedia terhidang atas meja, special dinner from hubby.

 

Lenkali jangan buat suspen cenggini boleh tak????  Boleh sakit jantung woooooooooooooooo!~

Sekian,
This entry was posted in Diary. Bookmark the permalink.

17 Responses to Jangan Buat Macam Ni Lainkali…..

  1. Iyra Mutalib says:

    fuhyooooooo.. suspen yg benar2 mengejutkan.. seb baik x terberanak sebab nervous sgt kan… sedapnya menu terkejut tuh…nyum nyum…

  2. Zaidi Zainal says:

    sekali sekala nak buat seprais…..

  3. wida says:

    bestnya…

    dr hr tu nak makan ketam..x jumpa2 lagi, huhu

    masak lomak pulak tu..slurrp

  4. besh..besh.. hehehehe.. untung dpt laki pandai msk nih.. hehehe

  5. Mya says:

    aaaaaaaaaaaa setapnyaaaaaaaaa…

    terliyorrrrrrr…

  6. atty says:

    beshnya, balik umah dah siap terhidang..

    masak lemak ketam..nyum..nyum..

  7. rasp says:

    sib baik tak der yg meloncat keluar menjerit “SURPRISE!!!!”

    kalo dak mau luruh jantung u sis hehehehehe

  8. ahhaa..

    tahu tkut!!

    ahhaha..

    sweet ape kak?

    aku pun sellau kena gini.

    ahaha

    tpi bezanya..

    dia suh jgn amik budak2 tggu akt opis sbb blik awal.

    thu2 dah ade satay ke MCD family ke or ansi ayam fave aku kat tgn..

    siap boleh lepak dlm lab smpai maghrib..

    mkn2 lepas tu solat then blik.

    sgt heavennya la bila tak kena memasak

  9. eLLy says:

    alololo abg sayang wat surprise .. baru la sw33t darling ;)
    agagagaga :)

  10. zakiah says:

    supriseeeeeeeeee. sweetnyeeeeeeeeeee.

  11. Encik Moshuchi says:

    hebat…seperaissss.
    mesti makin syg n cintan habis kat somi kan kan…
    sy pun hrp camtu gak..stiap kali masak kat bini hehehe…:)

    nampak sedappp…tp paling best tu tuu tuuu ikan temenung (kembong) goreng tu…
    kena plak makan panas2 kan…
    tp nape pi kelar badan tu banyak sgt bang oii tak sesuwaiii…
    (hoiii hoiiii biar kat oranglah nak kelar sikit ke banyak, apa ko sibuk?)

    somi suka sgt tengok kalau bini makan masakan (jarang2) mereka buat…
    tp somi lagi suka makan masakan bininya…hehehe :)
    huhuhu…..:p

  12. Orang pompuan kan suka kezutan…. tapi sebenarnya… kena tengok timing la kannn…..

  13. syira says:

    salam..

    hihi…

    kalau mcm ni syira pun boleh terkejut o..

    rasanya x sampai rumah…huhu

  14. akubiomed says:

    Saya cukup berdebar menerima telefon isteri ketika bekerja.

  15. tengok gulai ketam tu yang terliur..
    mana nak cari gulaiketam ni.

  16. budak comey says:

    bakpe mira ada dinung tak dok suprise2 ginim.. wakakaka…

    burger kasih sayang la, boleh blah.. wakakaka

  17. Lyn Yusoff says:

    surprise rupanyer..

    ingat kan ape tadi.. i yg baca pun nak ggur jantung. hehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:p 8) :lol: =( :8 ;) :(( :o: :[ :) :D :-| :-[) :bloody: :cool: :choler: :love: :oups: :aie: :beurk: