Gaya Dinner ‘Orang Bujang’

Selamat mem’bujang’….

Ginilah gayanya ORANG BUJANG SEMENTARA sebab bini berpantang kat kampung.  Makan dan minum pun kena sendirian… Sempat lagi layan surat khabar walaupun makanan dah terhidang depan mata.  Kalau dulu datang dengan anak dan isteri, bayang surat khabar pun tak nampak.  Mana sempat, ada anak dah tentulah nak kena layan anak.

 

image

Bergurau dengan hubby, nanti tak lama lagi boleh join makan semeja yaaa….. hahahahaha

Seriously, aku rasa memang aku nak kena balik berpantang kat kampung jugak.. Tak sanggup rasanya nak ambil risiko berpantang kat KL dengan masa kerja hubby yang tak menentu dan tambah lagi dengan 2 orang budak yang asyiklah duk bergaduh berebut bagai….

Bang, izinkan yaa bang!  Budak² tu rasanya boleh jer tumpang sekolah sementara kat kampung.

Sekian,
This entry was posted in Diary. Bookmark the permalink.

26 Responses to Gaya Dinner ‘Orang Bujang’

  1. wida says:

    susah jugak yer..ika n zulfan tu dah sekolah.

    • sw33tdarling says:

      baru sekolah tadika.. rasanya boleh mintak menumpang sekejap di tadika kemas kat kampung tuuu.. kalau sekolah betul, mmg susah laah

  2. suriaamanda says:

    hehehe…boleh..boleh..( jawab on behalf)…

  3. sumijelly says:

    hik3…sian dia… dah la kene pantang… kene pula uruskan diri sensorang…hahahaa

  4. myvitrd says:

    kesian mamat ni.. hehehe.. sabar ye bro.. 100 hari je tu.. hehehe

    • sw33tdarling says:

      aku agak laa, dia mesti jadi cam laki aku.. cukup 40hari jer terus pi jemput bini kat kampung

  5. Iyra Mutalib says:

    alamak.. camtuh lak jadinya.. hehehe.. boleh kot.. kot je lahhh~

  6. syana says:

    kalo ade yg bleh jaga kt kg, better balik kg kan

    tenang sket kepala

  7. Q says:

    alalala…syahdunyerr..
    muke suami mithali gitewww :D

  8. bitt says:

    hehehe kena blik kampung jugak lerr kalau cenggitu…stress nanti ;)

    • sw33tdarling says:

      nak balik jugak nak balik jugak nak balik jugak… kalau ngamuk camtu agak2 dapat balik tak?

  9. kak ina kl says:

    keciannya dia kannn..apa nak buat..kalau nak di ikutkan lagi kecian wife yang melahirkan

    akak setuju kamu balik berpantang kat kg..senang nak berurut pastu ada mak jaga.

    • sw33tdarling says:

      berurut tu mmg nak berurut kat KL sebab dah jumpa tukang urut yang serasi.. lepas seminggu baru balik kampung

  10. Lyn Yusoff says:

    klu berpantang ni elok ada org tua yg jaga..

    klu sendiri laki bini anak2 takut tak dan nnti

  11. hajiMete says:

    siann kanns.. ehheee, tu baru 44 hari bukan 44 tahun yeee..

  12. Bijak2x…. gambar kandid baik punya…. nampak gaya muka letih tue….

  13. JEJAI says:

    Menitik airmata aku berjujuran melihat mamat ni. Ni drama swasta cerita apa nie? Mat Tiang Bujang Lagi kerr..miahahaha

  14. sharinginfoz says:

    sabar le bro disebalik kesusahan ada kemudahan ya…

  15. eyriqazz says:

    uwaaa…sampai ati amy kenakan eden…ni yang nak nangis ni…

    sib baik esok dah balik kampung…..huk3..nanti kita tgk laa pula suami mana yang nangis anak2 sume tinggalkan dia sorang2….

    hihihihihi

  16. eyriqazz says:

    uwaaa…sampai ati amy kenakan eden…ni yang nak nangis ni…

    sib baik esok dah balik kampung…..huk3..nanti kita tgk laa pula suami mana yang nangis anak2 sume tinggalkan dia sorang2….

    hihihihihi

  17. akubiomed says:

    Rasanya hubby Amy akan sibuk dengan katerernya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:p 8) :lol: =( :8 ;) :(( :o: :[ :) :D :-| :-[) :bloody: :cool: :choler: :love: :oups: :aie: :beurk: