Cerita Kelakar Dalam Lif

Nak dengar cerita kelakar dalam lif yang berlaku kat aku pagi tadi…? Hehehehe

Macam biasa kalau cuti sekolah ni, pagi² aku keluar rumah dengan anak bertiga. Dari pintu lif, aku tengok lif turun dari tingkat 10. Sampai tingkat 8, kami masuk. Ada sorang lelaki kat dalam tu.

Then aku tekan tingkat 5, nak ke rumah babysitter. Sampai tingkat 6, lif berhenti. Ada sorang lelaki Cina yang agak berumur, masuk. Dia senyum, aku pun senyum balik. Then dia tegur lelaki yang kat belakang kami.

“Tiga orang sahaja?”

“Yaaa..” jawab lelaki tu teragak² sambil nak tergelak. Aku rasa pelik dengan soalan lelaki Cina tu, so aku pun berpaling ke belakang.

“Tiga orang, semua dia yang punya” jawab lelaki tadi sambil tunjukkan aku.

 

Hahahahaha

Kah kah kah kah

 

Kalau aku tak berpaling, agaknya jawapan dia setakat “ya”  tu ajer laa kot.

 

 

 

Errrr…… Korang faham tak cerita aku ni?

Sekian,
This entry was posted in Diary. Bookmark the permalink.

15 Responses to Cerita Kelakar Dalam Lif

  1. akubiomed says:

    Mungkin dia fikir Amy adalah pasangan suami isteri dan bersama anak-anak. Memang lawaklah. :-)

  2. eliss says:

    hahahaa. sabar jer la. dia tolong jawab bagi pihak ko la kiranya :p

  3. atty says:

    salam amy..

    faham..hehehhe..mesti lelaki cina tu ingat uols satu family

  4. Iyra Mutalib says:

    hahahaha..

    I faham… makan ati la kalo husband akak dengar…

  5. suriaamanda says:

    sabar jer la amy….

  6. dayu says:

    paham..paham..

    laki tu pun mungkin macam terkejut kot dan macam tak tau nak jawab apa, tu yang ‘ya’ je tu..

  7. Dee says:

    aku faham..dan aku sedang gelak terbahak2 skrg ni…hahaha..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:p 8) :lol: =( :8 ;) :(( :o: :[ :) :D :-| :-[) :bloody: :cool: :choler: :love: :oups: :aie: :beurk: